Известие

Collapse
No announcement yet.

Зашо така издъхва

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Зашо така издъхва

    Значи като ускорявам и като достигна 2500-2600 оборота нещо сякаш ,,удушава" колата спира да ускорява за момент и после пак продължава, но по бавно Не че много я юркам в момента и карам бързо, но мразя да имам толкова явни проблеми с колата. Преди това го правише над 3000 а сега ....
    Да кажа турбината ми е наред, колата хич не пропушва, имам дебитомер за смяна но все не остава ред и време да се занимавам с него.
    '08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
    Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
    Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E

  • #2
    Ами що не смениш дебитомера да пробваш? Или поне вземи един на заем за тест
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #3
      Пробвай с по-висок октан и пиши после как е
      ex ALFA ROMEO 156 1.8 TS '98

      Comment


      • #4
        при подобни симптоми имах проблем с ламбда сонда
        Аlfa Romeo 156 1,8 TS
        Fiat Bravo - 1,6
        Hyundai i20 - 1,2

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Tinoto
          Пробвай с по-висок октан и пиши после как е
          Какъв по висок октан На кое по виск октан на кюмура ли
          '08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
          Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
          Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E

          Comment


          • #6
            Re: Зашо така издъхва

            Първоначално публикувано от Neokill
            Значи като ускорявам и като достигна 2500-2600 оборота нещо сякаш ,,удушава" колата спира да ускорява за момент
            Защото е дизеловаааааааа
            Виж Алфата ...

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Neokill
              Първоначално публикувано от Tinoto
              Пробвай с по-висок октан и пиши после как е
              Какъв по висок октан На кое по виск октан на кюмура ли
              Като не искаш да си сменяш лошия дебитомер
              друго не се сетих
              ex ALFA ROMEO 156 1.8 TS '98

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Tinoto
                Първоначално публикувано от Neokill
                Първоначално публикувано от Tinoto
                Пробвай с по-висок октан и пиши после как е
                Какъв по висок октан На кое по виск октан на кюмура ли
                Като не искаш да си сменяш лошия дебитомер
                друго не се сетих
                Не че не искам ама правих други ъпгрейди като на къщата и компа. Следващата покупка ще е дебиломер
                '08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
                Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E

                Comment


                • #9
                  тогава ти се разтоварва турбината бе
                  и освен тва явно нямаш чип
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от търтей
                    тогава ти се разтоварва турбината бе
                    и освен тва явно нямаш чип
                    А аз имам ли като чупя вратове в диапазона 2000 - 3500 оборота Колегата си има чип по рождение, ама тоя дебитомер явно го дърпа надолу
                    _______
                    146 JTD - ex
                    Renault Megane II 1.5 dci - ex

                    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                    Comment


                    • #11
                      Re: Зашо така издъхва

                      Първоначално публикувано от Neokill
                      Значи като ускорявам и като достигна 2500-2600 оборота нещо сякаш ,,удушава" колата спира да ускорява за момент и после пак продължава, но по бавно Не че много я юркам в момента и карам бързо, но мразя да имам толкова явни проблеми с колата. Преди това го правише над 3000 а сега ....
                      Да кажа турбината ми е наред, колата хич не пропушва, имам дебитомер за смяна но все не остава ред и време да се занимавам с него.
                      Имам го същия проблем при 2.4жтд!!! на 2900 и на 3000 (прави го на два пъти) изведнъж губи мощност за момент сякаш не и стига въздух. Дебитомера е нов! Neokill" сподели до къде си я докарал при теб? Някой с подобен проблем ще съм благодарен да пусне мнение.
                      sigpic Alfasud/156 1.8ex
                      156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                      Comment


                      • #12
                        Ами... На един приятел 2.4 JTD 156-ца, има същия проблем. Сега ще му подменят турбото - ще пиша какво ще стане. Но определено колата тръгва да дърпа от 2000, замисля се и забавя на 2800 и около 3000 пак продължава, малко по-силно да дърпа. Дебитомерът е ок.
                        Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
                        Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
                        Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
                        Alfa Romeo 146 ti

                        Comment


                        • #13
                          Виж сега, за да "ЧУПИШ ВРАТОВЕ", както се изказа единия колега трябва да оправиш този проблем задължително
                          Чупел вратове.......разбираш ли.....
                          "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                          К.М.

                          Comment


                          • #14
                            Турбината наистина се разтоварва в този диапазон и, доколкото съм чувал, това 'замисляне' може да се позаглади на софтуерно ниво.
                            Друга причина да не дърпа колата след разтоварването е клапата (щото при Неокил е механична, не е соленоид) или самата турбина да не могат да поддържат холд-бууста

                            Иначе вратове баш не чупя, ама има едно схващане в областта, ако не се ползват подглавниците
                            _______
                            146 JTD - ex
                            Renault Megane II 1.5 dci - ex

                            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                            Comment


                            • #15
                              Ами значи след това разтоварване, колата си продължава да ускорява, значи може би е нормално в такъв случай
                              sigpic Alfasud/156 1.8ex
                              156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                              Comment

                              Working...
                              X